Vi er godt og vel en måned fra udgivelsen af Star Wars Jedi: Fallen Order. Spillet udkommer til både Xbox One, PlayStation 4 og PC. Nu er systemkravene til PC blevet offentliggjort på Origin. Selvom minimumskravene er relativt lave, så kræver det en væsentligt kraftigere maskine, hvis man vil spille på maksimum grafikindstillinger.

Udover systemkravene, så har EA også offentliggjort en række bonusser, der følger med forudbestillinger af spillet. Almindelig forudbestilling vil udløse en ny farve til sit lyssværd, så man kan skifte fra blå til orange. Derudover får man også to skins til sit lyssværd og et skin til hovedpersonens droid, BD-1. Bestiller man Deluxe Edition, får man desuden endnu et skin til BD-1, digital artbook, 90 minutters “bagom-scenerne”, og et skin til sit rumskib.

Minimumskrav:

  • Styresystem: 64-bit Windows 7/8.1/10
  • Processor (AMD): FX-6100 eller tilsvarende
  • Processor (Intel): i3-3220 eller tilsvarende
  • Hukommelse: 8 GB
  • Grafikkort (AMD): Radeon HD 7750 eller tilsvarende
  • Grafikkort (NVIDIA): GeForce GTX 650 eller tilsvarende
  • DirectX: 11 kompatibelt grafikkort eller tilsvarende
  • Tilgængelig harddiskplads: 55 GB

Anbefalet:

  • Styresystem: 64-bit Windows 7/8.1/10
  • Processor (AMD): Ryzen 7 1700 eller tilsvarende
  • Processor (Intel): i7-6700K eller tilsvarende
  • Hukommelse: 16 GB
  • Grafikkort (AMD): RX Vega 56 eller tilsvarende
  • Grafikkort (NVIDIA): GTX 1070 eller tilsvarende
  • DirectX: 11 kompatibelt grafikkort eller tilsvarende
  • Tilgængelig harddiskplads: 55 GB

Star Wars Jedi: Fallen Order udspiller sig i tidsrummet mellem episode III – Sithfyrsternes Hævn og episode IV – Et Nyt Håb. Man spiller som Cal Kestis, en ung Padawan, der formåede at undslippe “Ordre 66” og nu er på flugt fra Emperiet. Cal allierer sig med en tidligere Jediridder og en pilot, der arbejder sammen om at få Jediordenen tilbage.

Om selve gameplayet kan vi fortælle, at man blandt andet mister sine penge, når man dør, og leveler op ved at meditere ved såkaldte “idols”. Kampsystemet minder om det, man ser i Sekiro: Shadows Die Twice. De forskellige steder, man kommer igennem i løbet af historien, vil have områder, hvor man ikke kan komme hen før man er i det påkrævede level. Det betyder, at der sandsynligvis vil være masser af grund til at besøge steder, hvor man har været én gang, for at få de de belønninger, der var uopnåelige på lavere niveauer.

Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments